SET KULIT SHAKLEE

9/16/2016 Unknown 0 Comments

Rasanya semua orang akan risau jika kulit wajahnya mula ada jerawat bukan? Lebih-lebih lagi jika kita WANITA! Ini termasuklah diri saya sendiri. Memang rasa risaunya itu tak dapat nak cakap macam mana gayanya, yang kita tahu, jerawat itu mesti dihapuskan segera! Hehehe...


SHAKLEE ADA JUAL UNTUK SET KULIT?

Jawapan saya YA, ADA!
Set ini memang menjadi tumpuan customer saya. Kalau tak ambil 1 set pun, mereka akan beli sama ada ESP atau B Complex atau Sustained Release Vita C.


ADAKAH VITAMIN INI BAGUS UNTUK KULIT?

Jawapan saya YA, MEMANG BAGUS!
Ketiga-tiga vitamin ini memang bagus untuk kulit cantik. Dan ini merupakan set asas bagi kulit.

APAKAH FUNGSI SETIAP VITAMIN INI?

Ok, mari saya jelaskan secara ringkas fungsi setiap vitamin ini (SET ASAS KULIT SHAKLEE) :

  • ESP membantu membaikpulih sel-sel dan tisu yang rosak.
  • Sustained Release Vita C pula membentuk kolagen dan mencantikkan kulit.
  • B Complex dapat menjadikan muka berseri kerana B Complex merupakan vitamin antistress dan mengelakkan wajah kelihatan lesu

PERLU AMBIL KESEMUANYA SEKALIKAH?

Ok, untuk mendapatkan kesan yang lebih optimum, memang saya nasihatkan anda mengambilnya sekaligus. Tapi anda juga boleh mendapatkannya secara berasingan bergantung kepada keperluan wajah kita sendiri. 

BAGAIMANAKAH CARA PENGAMBILAN SET KULIT SHAKLEE?

Cara untuk amalkannya? Caranya... Maaf, ini ekslusif buat customer saya sahaja. Jika anda membelinya daripada saya, saya akan guide anda untuk cara pengambilannya. 


Berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai SET KULIT SHAKLEE ini, hubungi sahaja : 

Fariza Ramli
poxtaakasia@gmail.com
COD di kawasan Pasir Gudang/Taman Scientex/Kota Masai
Penghantaran dengan Pos Laju ke seluruh negara

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat daripada pakar perubatan yang diiktiraf.

#setkulit #setkulitshaklee #tsunamishaklee #tsunamiG7

0 comments: