PENGEDAR SHAKLEE TAMAN SCIENTEX

9/02/2016 Unknown 0 Comments



Assalamualaikum. Hai semua! Bersua kembali untuk pertama kalinya bagi tahun 2016 ini.

Selalu sangat saya mendapat SMS atau kiriman WhatsApp yang bertanyakan soalan :

"AWAK MASIH JUAL SHAKLEE?" "AWAK JUAL SHAKLEE LAGI TAK?"

Ok, inilah antara soalan cepucemas yang sering ditanyakan pada awal-awal mereka menghantar kiriman SMS atau WhatsApp itu. Saya masih lagi pengedar Shaklee ya!  Start kenal Shaklee bermula tahun 2011, dan saya harap saya akan terus kekal mengamalkannya demi kesihatan diri, keluarga dan customer saya yang tercinta.




Kenapa saya masih setia dengan Shaklee?

Ok, kenapalah saya masih lagi setiakan? Sebabnya saya sangat yakin dan saya dah rasai sendiri keberkesanan produknya terhadap diri saya sendiri. Set pertama yang saya amalkan dulu ialah set asas bagi ibu menyusu, dan time itu Alhamdulillah, rezeki susu ibu buat anak-anak saya mengcukupi. Bermula dari situ, saya mula yakin dan tak teragak-agak mendaftar menjadi ahli dan seterusnya sekarang menjadi salah seorang yang menjualnya pula.


Anda pernah ambil suplemen?

Baiklah, saya nak berkongsi sedikit tips untuk memilih suplemen. Sebelum kita ambil apa-apa suplemen, ada tak kita membuat check list untuk memastikan suplemen yang akan diambil itu BERKESAN, SELAMAT dan SEMULA JADI? Tak ada? Ohhh... Itu sangat bahaya! Saya sarankan, sebelum membuat prmbelian, apa kata kita ambil sedikit masa untuk menyemak sama ada suplemen itu patut kita ambil atau tak. Kita boleh membuat semakan berdasarkan gambarajah ini :



Jika semuanya ok, silalah beli. Dan kalau anda semua nak tahu, Shaklee memenuhi kesemua syarat di atas tahu. Ini bermakna, suplemen Shaklee ini sememangnya BERKESAN, SELAMAT dan SEMULA JADI!


Landmark Study tu apa? 

Landmark Study ini ialah satu kajian yang mana dilakukan oleh pihak lain yang langsung tiada kepentingan kepada syarikat tersebut bagi menilai tahap keberkesanan produk terhadap pengguna. Pihak ini memang mempunyai kuasa autoriti dalam bidang nutrisi. 

SHAKLEE MERUPAKAN SATU-SATUNYA PENGELUAR SUPLEMEN YANG BERANI MENJALANI KAJIAN INI!
Cuba perhatikan graf yang diberikan, ini merupakan hasil kajian tersebut yang mana pengamal Shaklee mempunyai risiko yang lebih rendah berbanding  mereka yang mengambil suplemen jenama lain, dan mereka yang tidak mengamalkan suplemen terhadap penyakit-penyakit yang diyatakan. Jadi, jelas bukan ini menunjukkan yang Shaklee memang patut menjadi pilihan kita semua.



Anda masih belum yakin dengan hasil Landmark Study ini?

Lihat ini pula :



Lihat, pasangan Angkasawan kembar ini telah menggunakan Shaklee hingga ke angkasa lepas. Dan pihak NASA juga telah meminta Shaklee memformulasikan suplemen Shaklee bagi keperluan para angkasawan semasa berada di angkasa lepas. Para atlet bertaraf dunia juga semakin ramai yang memilih Shaklee sebagai makanan tambahan mereka. 

Mereka pun memilih Shaklee, jadi apa yang anda perlu tunggu lagi, rugi rasanya jika anda langsung tak mahu mencuba merasai keberkesanannya sama. 


Ada sijil HALAL tak?

YA! Shaklee ini ada sijil halal tahu. Sijil halal ini telah dikeluarkan oleh Islamic Services of America (ISA) untuk produk-produk Shaklee. ISA ialah salah sebuah badan pengeluar sijil halal di Amerika yang diiktiraf oleh JAKIM. Jadi, semua pengguna beragama Islam bolehlah menggunakan Shaklee tanpa ragu-ragu lagi sekarang.



Macam  mana sekarang? Adakah anda yakin dengan Shaklee? Usahlah anda ragu-ragu lagi ya, Shaklee merupakan pilihan tepat dan satu perlaburan bijak bagi kesihatan kita semua.Shaklee  menyediakan pelbagai set suplemen pilihan ramai. Antara set suplemen mahupun belian secara berasingan yang anda boleh dapat ialah :
  • Set Slimming 
  • Set Kesuburan
  • Set Darah Tinggi
  • Set Kecantikan
  • Set Jerawat
  • Set Menyusu
  • Set Detox
  • Set Sendi
  • Set Mighty 3Gems
Dan banyak lagilah set suplemen atau suplemen pilihan anda.

PENGUMUMAN!!! Kepada semua penduduk sekitar Pasir Gudang, Taman Rinting, Masai, Taman Megah Ria, Bandar Seri Alam, Taman Scientex, Kota Masai, Taman Pasir Puteh, Tanjung Puteri Resort, jika anda ingin mendapatkan suplemen Shaklee, anda boleh menghubungi saya. Proses jual beli secara COD (Cash On Delivery), kos penghantaran adalah PERCUMA! Konsultasi daripada saya juga adalah PERCUMA jika anda membeli daripada saya. 

Selain COD ke kawasan sekitar, saya juga boleh menghantar suplemen pilihan anda ke seluruh negara. Mungkin saya boleh menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Citylink atau Pos Biasa. Semua bergantung kepada pilihan anda dan kawasan penghantaran perkhidmatan pengeposan syarikat tersebut.

Saya turut menjalankan perniagaan secara atas talian (Online). Anda semua boleh menghubungi saya melalui rangkaian berikut :

FB Personal : Fariza Ramli
Fan Page      : Vitamin Mama Giant
Blog              : http://vitaminmamagiant.blogspot.com 
Email            : poxtaakasia@gmail.com
No. H/P         : 013 985 3706 

Baiklah, sekiranya anda ingin mendapatkan suplemen Shaklee, jangan lupa menghubungi saya! InsyaAllah, servis tip top buat anda daripada saya.









0 comments: