Basic H2 Pembantu Serbaguna

5/25/2014 Unknown 0 Comments

Sedang mencari pembantu serbaguna bagi membantu kerja-kerja di rumah? Ya, Basic H2 adalah pilihan tepat sebagai pembantu serbaguna anda.


Basic H2 adalah pembantu serbaguna yang mana kita perlukan untuk menyiapkan pelbagai kerja di rumah. Kepekatannya yang tinggi iaitu 16 auns boleh dicairkan sehingga 48 gelen menjadi pembersih berkuasa apabila dicampurkan dengan air.

Kegunaan Basic H2 

1. Basic H2 boleh "Membersihkan" (Makanan, sayur-sayuran dan buah-buahan)

2. Basic H2 boleh "Menghilangkan" (Kesan karat, kesan dakwat dan kesan gula-gula getah)

3. Basic H2 boleh "Membasmi" (Masalah kutu, serangga dan nyamuk)

4. Basic H2 boleh "Mencuci" (Lantai, bilik air, peralatan masak, alat mainan serta botol susu dan puting) 

5. Basic H2 boleh "Mengurangkan" (Suhu badan jika demam, meredakan sakit gigi dan bantu penghidap eczema atau gatal-gatal)



Cara Menggunakan Basic H2

1. 16 oz botol kecil ini menghasilkan 48 gelen bancuhan yang selamat

2. Kegunaan pembersihan biasa : Tambah 1/4 sudu Basic H2 dan 16 oz air

3. Mencuci cermin dan tingkap : Tambah 1-2 titik Basic H2 dan 16 oz air

4. Bagi menyahgris : Tambah 1 1/2 sudu teh Basic H2 dan 16 oz air

5. Bagi kerja lebih besar : Tambah 2 oz (60ml) Basic H2 dan 1 gelen air.



Kelebihan Basic H2 

1. Organik
2. Tiada bahan toksin
3. Tiada gas beracun
4. Tiada bahan pewarna
5. Tiada bahan pewangi
6. Lembut kepada tangan
7. Tiada klorin

Di rumah saya sekarang, saya akan memastikan stok Basic H2 ini sentiasa ada. Dengan titisan Basic H2 yang pelbagai guna ini, sedikit sebanyak membantu saya "menjaga" kebersihan dan juga kesihatan ahli keluarga saya. Basic H2 banyak membantu saya hari ini, basuh botol susu anak, bersihkan dapur (kesan-kesan minyak pada dapur) serta meredakan suhu anak saya yang sedang demam sekarang ini. Yang pasti DIJAMIN SELAMAT, BERSIH dan TIDAK MERBAHAYA. 

Berikut merupakan testimoni pengguna Basic H2 :

Basic H2 membasmi kutu
Basic H2 membersihkan sayur-sayuran
 

 Harga sebotol Basic H2 : RM46.00.

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya poxtaakasia@gmail.com | SMS/WhatsApp 013-9853706 | add saya di FB Fariza Ramli untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage Vitamin Mama Giant untuk tips kesihatan/kecantikan.
 
*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 


0 comments: